poniedziałek, 23 lutego 2015

2 przesyłki + kurier

Siema:) Dziś dostałem dwie przesyłki oraz odwiedził mnie kurier z wygraną :D
To zaczynamy:
Pierwsza super przesyłka:
1. koszulka
2. czapka
3. fartuch
4. książka
5. ulotki







Druga:
1. brelok
2. naklejki
3. długopis






I ostatnia którą dostarczył kurier to wygrana na stronie beerlovers.pl za punkty:) Jest to lodowy kufel który wykonany jest ze szkła akrylowego wypełniony szybko zamarzającym płynem który ten z kolei bardzo dobrze chłodzi piwo:D To działa bo już testowałem:D


10 komentarzy:

  1. Gratulacje. Ja zbierałam punkty potem jakoś wyleciało mi to z głowy a teraz zbieram znowu

    OdpowiedzUsuń
  2. oo fajny kufel! świetne rzeczy :D

    frikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :) Gratuluję. Ten kufel jest super. Mimo, że nie piję to chciałbym taki mieć :D Nawet do napojów by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Paweł to zacznij zbierać pkt na beerlovers.pl jak jest zamrożony to wygląda jeszcze lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, ja już sobie kufel w tamtym roku zamówiłem i sprawuje się fajnie. Zapraszam do mnie i może do wymiany adresów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny kufel, pierwszy raz widzę coś takiego, ale chętnie bym taki przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamówiłam teraz 3 koszulki na beerlovers :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetne przesyłki :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki za odwiedziny, super te przesyłki. Kufel jest świetny! Gratulacje :) Również obserwuję :)
    www.an-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń