poniedziałek, 10 marca 2014

5 przesyłek + wygrana :)

Siemanko:) Dziś dostałem 6 przesyłek z czego jedna to wygrana na pewnej stronie:)
Pierwsza:
1. duży noteś
2. 2x karteczki przylepne
3. breloko-otwieraczo-pin :D
4. 2 długopisy







Druga przyszła do mnie po raz drugi:
1. długopis
2. przypinka
3. notes
4. cukierki cytrynowe
5. katalogi






Trzecia:
1. duża przypinka
2. naklejka
3. opaska
4. cenniki
5. książka






Czwarta to katalogi






Piąta to informator:






I ostatnia to wygrana na stronie PrzeczytamWszystkich.pl, na która wszystkich gorąco zapraszam bo warto:)

http://przeczytamwszystkich.pl/przyjmij-zaproszenie?it=b4783ee99cae4551ab67ec3aca4fd806

A wygrana to toster:D Jako że mój stary toster się popsuł to postanowiłem powalczyć o nowy:D






Myślę że ten nowy tydzień zaczął się dla mnie bardzo dobrze:D
Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. O a Ja tam kiedyś zakładałam konto, chyba warto je odświeżyć. Fajne przesyłki u Mnie coś pechowo

    OdpowiedzUsuń
  2. super przesyłki:D zjadłabym tosta chyba zaraz pójdę sobie zrobię :D gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przesyłki, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) Również zbieram punkty na przeczytamwszystkich.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki:) Polecam przeczytamwszystkich.pl bo warto, fakt punkty może trochę długo się zbiera ale jak się już uzbiera to nagroda pewna:D

    OdpowiedzUsuń
  6. super:) gratulacje:)
    Ja kiedyś się zarejestrowałam na tej stronie ale coś mi nie działało (nie naliczało punktów) i zrezygnowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Świetne przesyłki dziś :D A jako, że jestem prawie uzależniony od tostów to tostera gratuluję najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) super przesyłki. Zapraszam do siebie : http://probeczki-opinie.blogspot.com/. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to nie toster:>

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!super zdobycze:) Zapraszam na mojego blogahttp://jolcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, super paczki do Ciebie dotarły :)

    OdpowiedzUsuń