czwartek, 23 stycznia 2014

5 przesyłek ;)

Siemano, dziś dostałem 5 przesyłek:)
Pierwsza zawierała:
1. smycz
2.  2 ołówki
3. długopis
4. przypinka
5. informator
6. pocztówka



Druga:
1. smycz
2. długopis
3. katalog
4. brelok



Trzecia:
1. długopis
2. informator







Czwarta:
1. przypinka
2. mapa
3. informator







I ostatnia:
1. katalogi
2. naklejki






Oraz dostałem wiadomość że zostałem wybrany spośród 4000 osób do testowania kapsułek piorących Vizir.
Każdy pewnie wie o co chodzi;)

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Gratulacje:) Mi nie udało się dostać do testów.

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz więcej paczek :D gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :)

    Mariola L następnym razem na pewno się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Rozbiłeś bank z gadżetami? Codziennie widzę sporą ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paweł nic z tych rzeczy, po prostu udało mi się wysłać maile tak gdzie trzeba:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie pisałeś aby dostać naklejki skatenews ? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe to widze, że zawziecie prac teraz bedziesz kolorowe i białe ;) Też sie dostałem :) Gratuluje przesyłek. Kurcze ja chyba nie dostałem nic z Sunne. A szkoda bo ładny herb mają. Ale widze że jeszcze Szwecja wciąż przychodzi. U mnie już raczej naprawde z rzadka jakieś zapomniane przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  8. @Tymin eK Właśnie nie wiem gdzie pisałem, nie przypominam sobie żebym coś takiego zamawiał.

    @donkichote87 No jeszcze Szwecja, teraz trochę więcej wysyłam do naszych krajowych:D

    OdpowiedzUsuń